Totalt antall sidevisninger

onsdag 12. oktober 2011

Lampe i origamistil. SDS/DIY


Desse origamilampane er bretta av tapetstrier. Dei skal eigentleg brettast av origamipapir til små ballar, men etter eg gjorde dette fann eg ut at i litt større skala ville dei vere dugandes som lampar også. Det tok lang tid, men eg syns resultatet vart fint.

Den minste er 175 x 87,5cm, den største er 200cm x 100cm. Den største var umogleg å brette aleine, så då var det godt å få hjelp av kollega Georg på helgevakt :)







Litt frå "produksjonen":


Papirstria må først brettast på langs, tvers og til slutt diagonalt i alle retningar. Deretter kan "begera" formast.








Når heile stria er bretta ferdig og begera er forma kan kortendane koblast saman.


Test av lyskvaliteten (lampane har dim-bare led-pærer som ikkje avgir varme)


5 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Takktakk, den er veldig enkel å lage, berre ein har nok tolmodigheit og er litt lett på fingrane. Vis den gjerne i Lidenskapelse, kanskje fleire vil prøve seg;)

    Ellers er det lite bilder frå huset i bloggen, er ikkje så flink å ta interiørbilder..

    Flott med så hyppige oppdateringar i Åpent hus, her er alltid kjekt å besøke! :)

    SvarSlett
  3. Så kul! Ser veldig avansert ut! Så mye fint du lager Linn! Setter meg opp som følger, jeg!

    SvarSlett
  4. Såfine disse var!! Men hvordan bretter du egentlig? Dette kunne jeg virkelig ha tenkt meg å prøve!

    SvarSlett
  5. Tusen takk begge to! Litt vanskelig å forklare her korleis ein brettar, det skal brettast både i lengden, bredden og diagonalen. Eg brukte ei oppskrift eg fann på youtube. Søk på origami magic ball, og så er det berre å brette i veg! :)

    SvarSlett