Totalt antall sidevisninger

torsdag 26. januar 2012

Barneleiker i elefantform

Ettersom eg ikkje har oppskrift på desse har eg strikka ein heil haug, slik at eg ikkje skal gløyme framgangsmåten. Emil elskar dei, og samlar heile gjengen rundt seg rett som det er. Kanskje der er fleire ungar som vil få glede av dei? I så fall lagar eg gjerne fleire.

Denne gongen har eg strikka av garn i 100% bomull. Dette var eit supert stoff å strikke med, og det gjer også leikene lettare å reingjere. Øyrene til elefantane har "knitrestoff" i seg, og er kjekke for småttisar å knipe på. Elefantranglene har også ei bjelle i seg. Det skal ikkje alltid så mykje til å gjere dei yngste interesserte i form av lyd, fargar og form...









6 kommentarer:

  1. Hihi, ja dei e litt søte på en litt rare måte ;)

    SvarSlett
  2. Kjempestilige :-) Blir som imponert over kor flink og kreativ du e :-) Mulig å legge inn ei bestilling ?? ;-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk:) Spørs ka du vil bestille det i so fall ;)

    SvarSlett
  4. Veldig originale og flotte elefantar. Kreativ du er.

    SvarSlett
  5. Helledussen så skjønne! Likte jo den første også:)!

    SvarSlett