Totalt antall sidevisninger

fredag 9. november 2012

Messe

Dei siste vekene har forberedelse til Bigsetmessa stått i fokus på handarbeidsfronten. Messa er no til helga, 10. - 11. november frå kl 12-18. Her er noko av det eg skal stille ut:




King size- nissar


Selgast i familie på 3; nissefar, nissemor og lisjegut/jente


Nissane er tova, og er i str 40 cm til 130 cm. Skjegg og hår er frå hasundske villsauer. 




Ranglefantar i sterke fargar med bjeller og "knitrelydar"


Elefantar 


Elefantane og ranglefantane er strikka i sterk bomullstråd i eige design


Panneband i merinoull. Varmt og godt og kløfritt!


Tøffetaus-hals


Tøffing-hals


Fantefjes-hals


Søtnos-hals


Også halsane er i merinoull og passar i alderen 1-5 år. 


Sanseputer og erteposar


Bjørkehjerter. Nokre er pynta med mose, andre med lyng og nokre kjem i nettoen


I tillegg kjem eg til å stille ut nokre av bilda mine.

Ho mor overtalte meg til å bli med på messa, noko ho kanskje har angra litt på då ho såg kor mykje arbeid det var. Så då heiv ho seg rundt og strikka panneband og nissesjal til den store gullmedalje! Tusen takk, kjekkaste mamma!


Eg gler meg til ei kjekk helg med masse folk, standar og kulturinnslag! Vel møtt, alle saman!

8 kommentarer:

  1. Så mye fint!! Likte spesielt de fine ranglefantene :)

    SvarSlett
  2. Takk, det gjekk nokre av dei på messa i dag ;)

    SvarSlett
  3. Hei strikket 14 omg med mønster rep før eg begynte å felle :) Ser du bor i vik, ekke så langt unna selv :) Mye fint du lager!

    SvarSlett
  4. Takk i like så! Ja, der må vere ein feil i oppskrifta :)

    SvarSlett
  5. Skal si du har jobba livet av deg, ja! Så masse fint!

    SvarSlett
  6. Så mye fint:) De elefantene og elefantranglene var veldig morsomme. Finnes det noen oppskrift på disse?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Nei, det finns nok ingen oppskrift på desse.. Dei er egendesigna, og alle er ulike då eg aldri har skreve ned oppskrifta og ikkje hugsar heilt frå gong til gong korleis eg laga dei;) Eg kan skrive ned oppskrifta neste gong ein elefant er på pinnane :)

      Slett